środa, 23 lipca 2014

3 codzienności, przepis i postanowienia

 Cześć
 jak dzień? ja zaczęłam od biegania z siostrą, szok :D w ten weekend byłam nad morzem i pozwoliłam sobie na wszystko, głównie na słodycze, ale z racji tego, że poćwiczyć jako tako nie mogłam to tam też biegalam.
 Na zdjęciu koktajl buraczkowy, którego niestety nie dopiłam do końca, bo po prostu nienawidzę czuć kawałków owoców w czymkolwiek, fuu. Ale polecam wszystkim, którzy takowe smaczki preferują.




KOKTAJL BURACZKOWO-JOGURTOWY
  • burak czerwony 1 średni
  • jogurt naturalny 3 szklanki (190g) 
    • sok z cytryny 1 łyżka
    Buraka ugotować w skórce ostudzić, obierać i pokroić na mniejsze kawałki.
    Włożyć do blendera, dodać jogurt naturalny i sok z cytryny, całość zmiksować.




    Z racji tego, że wakacje to u mnie po trochu okres zmian, wstawiam moje postanowienia na najbliższy okres :)
    1. Przemalować pokój - strasznie podobają mi się białe wnętrza, a przynajmniej w jasnych kolorach.

     

    2. Zrobić lub kupić toaletkę.


    3. Powiesić ramki ze zdjęciami.



    4.Białe zasłonki.


    5. Idąc tym samym torem chciałabym białe półki, jasną podłogę i pojedyncze łożko (kanapa to moja zmora!).

    Jeżeli chodzi o zakupowe rzeczy to chciałabym pędzel hakuro h21 :)




     Niedługo zjeżdża mój tata i mam nadzieję, że chociaż w jakimś stopniu moje postanowienia wejdą w życie.

    pa :)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz