środa, 16 lipca 2014

2

Hej
 Przez ostatnie dni baardzo zbliżyłam się do mojego celu :) a najlepsze jest w tym wszystkim to, że nie jestem sama. Moja siostra bliźniaczka zaczęła  razem ze mną, a od wczoraj dołączyła do nas mama. Dzięki nim mam w sobie motywację, którą przekazuję również im.
 Zachęcam was, weźcie kogoś, obojętnie- przyjaciela, mamę, babcie, brata- pod pachę i do roboty! :)
A tu macie moje wczorajsze śniadanie, do którego zainspirowała mnie Parysska88 - i jej placek owsiany.
Ja niestety, przez przypadek zapomnialam go nasączyć, ale w smaku niczym się nie rożnił. Podałam z miodem, wiśniami, orzechami włoskimi, siemieniem lnianym i cukrem pudrem :)






pa




1 komentarz:

  1. Super, bardzo cieszę się, że placek się udał :) Wygląda bardzo apetycznie z tymi wiśniami:)

    OdpowiedzUsuń