poniedziałek, 25 sierpnia 2014

14 kakaowe śniadanie w słoiczku






Witajcie!

 Widząc pogodę za oknem myślę, że można już stwierdzić, że lato się poddało, a jesień wepchała się na jej miejsce z buciorami. Zimne poranki i co raz krótsze wieczory nie są sprzyjającą motywacją do dalszej pracy nad samym sobą, ja także wolałabym się schować pod koc z pudełkiem lodów, bo przecież i tak nikt nie będzie patrzył na moje ciało w zimę. Ale nie tędy droga, pamiętajmy, że im szybciej tym lepiej. Zima to najlepszy czas na zmiany, żeby na wiosnę już mieć ten długo oczekiwany uśmiech na twarzy patrząc w lustro. 
Wybiegłam trochę w przyszłość, bo do zimy jeszcze parę miesięcy, ale warto zawczasu pomyśleć nad naszą sylwetką.
Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na śniadanie, które nie zajmuje wiele czasu. Nie jest to nocna owsianka, ale niczym się od niej nie różni.

Będzie nam potrzebne:

słoiczek (nieduży)
płatki owsiane
mleko (ew. woda)
nasiona (orzechy laskowe, włoskie, słonecznik, siemię lniane, dynia etc.)
ulubione owoce
jogurt naturalny
0,5 łyżeczki kakao

Oczywiście, te produkty możecie dodać lub nie, dodałam według własnego gustu.

Do słoiczka wsyp płatki owsiane z nasionami i wymieszaj łyżką. Zalej mlekiem i wsyp kakao. Dokładnie zakręć słoiczek i energicznie nim potrząśnij, żeby kakao się wymieszało. Włóż do lodówki.
W międzyczasie, jak słoiczek się chłodzi, przygotuj sobie owoce, pokrój, posiekaj, zetrzyj, jak lubisz.
Jak płatki wsiąknęły mleko wyciągnij z lodówki, otwórz słoiczek i daj, według uznania, owoce i jogurt naturalny.

5 komentarzy: