czwartek, 7 sierpnia 2014

10 pomysł na.. jajecznicę

pomysł na.. jajecznicę


Z jajecznicą to jest tak, że każdy woli inną, dlatego w gruncie rzeczy każdy robi ją dla siebie. Pod wpływem jakiegoś magicznego zapału postanowiłam zrobić dla mamy jakieś wyjątkowe śniadanie i wyszło coś prostego, ale podanego w niezwykły sposób :) Smażenia jajek uczyłam się od samego Gordona Ramsaya, co czyni ją jeszcze wspanialszą. ( To nic, że przez youtube)
 Tajemniczym składnikiem jest mleko, którym polewam jajka, kiedy są już ścięte, co czyni je delikatnymi. Najbardziej smakuje mi z szczypiorkiem i pomidorem  :))
Jajecznica na zdjęciu podana jest na 2 kromkach chleba razowego (domowego, natarte czosnkiem i przypieczone w sandwichu) z sałatą z pomidorkami koktajlowymi. A jaka jest wasza ulubiona? ;]

1 komentarz:

  1. dziś miałam właśnie jajecznicę ze szczypiorkiem. Wyszła mi taka trafiona w punkt, w końcu. Bo wiem jaką lubię najbardziej, ale trudno mi ją zrobić :D

    OdpowiedzUsuń